Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plán interní komunikace
Pražák, Petr ; Sedláček, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitrofiremními komunikačními procesy, analyzuje vztah jednotlivých skupin zaměstnanců firmy mezi sebou a ke svým nadřízeným. Práce popisuje význam interní komunikace ve firmě a poukazuje na důležitost správné stimulace a motivace zaměstnanců vedením firmy. Práce vyhodnocuje obdržené vyplněné anketní formuláře a navrhuje vhodnou úpravu pracovních postupů.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.
Rilkův román Zápisky Malta Lauridse Brigga v českých překladech
Dubcová, Eliška ; Tvrdík, Milan (vedoucí práce) ; Svoboda, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá dvěma překlady Rilkova románu Die Aufzeichnungen des Malte Laurids Brigge. Překlad je přitom chápán nikoli pouze jako výsledný produkt, ale především jako komunikační proces, na němž se podílí celá řada faktorů kulturních i sociálně-politických. Práce se proto snaží zachytit také proměny rilkovské recepce ve vztahu k literárnímu paradigmatu a - vzhledem k politické situaci v zemi - také k dobové nakladatelské politice, neboť Rilkova tvorba, jejíž recepce ve třicátých letech zaznamenala svůj vrchol, se v době socialistického státního zřízení do obecného povědomí znovu dostávala jen pomalu, v souvislosti s postupným uvolňováním kulturně-politických poměrů. Cílem této práce je tak zachytit problematiku vzniku překladů vzhledem k jejich dobové a kulturní zakotvenosti a k autorské poetice překladatele. Součástí práce je translatologická analýza, na jejímž základě se pokusíme zformulovat překladatelské metody obou překladatelů.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.
Self-tracking jako způsob komunikace: případová studie komunikace sportovců v ČR
Steinbergerová, Zuzana ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Audyová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikačního procesu mezi člověkem a digitálními záznamovými technologiemi, které umožňují systematické zaznamenávání aspektů lidského života. Tento nový komunikační fenomén se v odborné literatuře nazývá anglickým pojmem self-tracking. Cílem této diplomové práce je poskytnout vhled do průběhu komunikačního procesu mezi sportovci a těmito záznamovými zařízeními. Přínos diplomové práce spočívá v popsání komunikačního procesu mezi sportovci a jejich self-trackingovými zařízeními a zjištění, jak sportovci tuto výměnu informací vnímají. Kromě toho by měl výzkum také zodpovědět otázku, jakou mají sportovci motivaci zaznamenávat sportovní data a jaké benefity jim komunikace se self-trackingovými technologiemi přináší. Výsledky rovněž představí, jaké postoje zastávají čeští sportovci ke sdílení sportovních aktivit na sociálních sítích. První část diplomové práce se věnuje úvodu do zkoumané oblasti, reflexi zahraniční literatury a výzkumu, identifikování kritických otázek vztahujících se k vlastnictví dat. Design kvalitativního výzkumu vychází ze stanovené hlavní výzkumné otázky: Jak sportovci používají self-trackingová zařízení a jak vnímají komunikační proces mezi sportovci a technologiemi? Na základě výzkumné otázky bylo rozhodnuto o tom, že výzkum bude založen na...
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
VEISHEIPLOVÁ, Lucie
Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měl disponovat úspěšný manažer. Právě schopnost komunikace může být rozhodujícím faktorem při vyjednávání jak s obchodními partnery, tak s širokou veřejností. Efektivní komunikace spočívá především v porozumění sdělení druhého a zpětné vazbě. Nutností se tedy stává zájem o to, jak efektivně jsou informace předávány, ať už se jedná o interní nebo externí komunikaci. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a stanovit návrhy pro její zlepšení. Pro praktickou část této práce jsem zvolila společnost EXTRUDO Bečice s.r.o. se sídlem v Bečicích, která byla založena v roce 1994. V této části práce jsou charakterizovány jednotlivé oblasti manažerské komunikace na základě materiálů získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit postoje a názory zaměstnanců. Po zhodnocení informací získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti a dotazníkového šetření byly předloženy návrhy a náměty na možná zlepšení v jednotlivých oblastech manažerské komunikace.
Sebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014
Ouahdjinová, Tereza ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako produkt vystavuje okolí své osobní kvality a demonstruje své schopnosti, jako marketingový manažer řídí jejich expozici a proměnu vzhledem k vývoji komunikační situace. Jeho cílem je získat požadované místo (postavení) v konkurenčním prostředí a důvěru okolí. Využívá k tomu různé přesvědčovací techniky, které formuluje do krátkodobých taktik, jejichž prostřednictvím naplňuje dílčí kroky, které jsou součástí celkové marketingové strategie zaměřené na úspěch a dosažení dlouhodobého cíle. V tomto procesu analyzuje prostředí trhu, oponenta v komunikaci i vlastní slabé a silné stránky. Poznatky posléze aplikuje v taktikách, které implementuje do komunikačního procesu, který je klíčový pro zpracovávání vysílaného sdělení a jeho interpretaci. Důležitou roli zde hrají přesvědčovací, popř. manipulativní schopnosti odesílatele sdělení. K vytvoření důvěryhodného dojmu za účelem přesvědčení protistrany, jedinec využívá nástroje verbální (argumentace) a nonverbální (gesta, mimika, paralingvistika apod.) komunikace. Tyto prvky sebeprezentace jsou rozebrány v aplikované části na politických...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.